poniedziałek, 13 września 2021

W KULCE... ZABAWA NA OKRĄGŁO :)



Wreszcie doczekaliśmy się wyjazdu do Kulki!

W dniach 6-8 września br., korzystając z pięknej słonecznej pogody w ciągu dnia (niestety noce były zimne), wspólnie z klasą 7G, pod opieką p. Agaty Czarniakowskiej, p. Katarzyny Grabowskiej i p. Cecylii Łagutowskiej, spędzaliśmy aktywnie czas na zajęciach Zielonej Szkoły w Kulce na Mazurach.

Po prawie roku zdalnej nauki, kiedy nie mogliśmy się spotykać ani w szkole, ani podczas imprez integracyjnych, ten wspólny wyjazd okazał się zbawieniem :) Tego nam brakowało! Za tym tęskniliśmy!

Przebywanie ze sobą non stop i współpraca przy "kulkowych aktywnościach" sprzyjały odnowieniu i zacieśnieniu wzajemnych relacji. A okazji nie brakowało!

Akcja - integracja, "wielka demolka", Archery Challenge, nocna gra MAFIA czy też ognisko dostarczyły nam mnóstwa emocji i radości.
Z kolei przemierzanie różnych tras parku linowego, jazda quadami, wchodzenie na wieżę ze skrzynek, zmagania na strzelnicy paintballowej były sprawdzianem naszej sprawności fizycznej, okazją do pokonywania słabości i lęków.

Chociaż czas spędzony w Kulce minął bardzo szybko, to wspomnienia na pewno pozostaną na długo w naszej pamięci. Pomimo tego, że każdy z nas jest inny i  różnym osobom podobały się różne zajęcia, to po tym wyjeździe mamy apetyt na więcej i na dłużej :)

 "Strzelanie z łuku i akcja-integracja to zajęcia, które najbardziej przypadły mi do gustu. Jedzenie było przepyszne, toteż niemal 3/4 naszych smakołyków wróciło z nami do domów. Noce i poranki były chłodne, ale mimo to mam nadzieję na ponowny pobyt w tym miejscu... ale może na dłużej ? /Oliwia K./

"Wyjazd do Kulki bardzo mi się podobał. Najbardziej pasjonującą konkurencją było dla mnie wejście na wieżę ze skrzynek i jazda quadem, a najśmieszniejszą... oczywiście akcja-integracja!" /Natalia Ch./

"Było super! Najbardziej podobały mi się: park linowy i strzelnica paintballowa. Jedzenie było pyszne, z wielkim wyborem na śniadania i kolacje. Pokoje były zadbane. Jedynym minusem był czasami brak ciepłej wody'. /Piotr W./

"Podobało mi się bardzo! Myślę, że nasza klasa bardzo dobrze się dogadywała. Chciałbym jeszcze raz pojechać do Kulki z nasza klasą, tylko że koniecznie na dłużej. Bawiliśmy się doskonale, ale... gdyby nie sklepik w Kulce - pewnie z kolegami nie dałbym rady :)" /Bartek P./

"Pobyt w Kulce bardzo mi się podobał. Wszystkie atrakcje były bardzo ciekawe, jednak najbardziej przypadł mi do gustu park linowy - był dla mnie dość trudny i przy jego pokonywaniu było dużo emocji, ale warto było! Jedzenie bardzo mi smakowało, pokoje były ładne i czyste. Ogólnie wycieczka była SUPER i chciałabym pojechać  jeszcze raz :)"/Julia Ł./

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz